Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Het Hapje by Ferry. Meer weten? Ontdek meer
F
13 jun 2026 om 23:37
Het eten kwam snel en was goed warm. Het was, zoals gewoonlijk, gewoon goed.
marjolein
12 jun 2026 om 21:26
Goed van smaak, maar toch altijd jammer dat de frites niet meer echt warm zijn
Rene
9 jun 2026 om 20:28
Longbeach was weer top net als de rest van het eten
Christa
8 jun 2026 om 20:01
was zo als altijd weergoed
Nelleke
8 jun 2026 om 0:16
was heerlijk!
Gideon
7 jun 2026 om 10:32
Was weer smikkelen en smullen zoals altijd, Ferry aan de top!
William
6 jun 2026 om 22:53
Altijd top! Beste snackbar hier in de buurt
Murat
6 jun 2026 om 18:31
Echt top service! Het eten was heerlijk vers, goed warm en perfect verpakt. Je ziet meteen dat hier met liefde aan is gewerkt. Absoluut een aanrader!
Linda
5 jun 2026 om 20:24
helaas erg lang op het eten moeten wachten. er stond ongeveer 50 minuten voor maar werd ruim 90 minuten. Erg jammer.
Melissa
5 jun 2026 om 19:59
verkeerde saus en het slush puppy zat waar het niet moest zijn
Marcel
5 jun 2026 om 19:07
altijd lekker en goed en goede kwaliteit